|
micrologic:
Πραγματικά πολύ καλή και άκρως ενδιαφέρουσα η προσπάθεια, αλλά πρέπει να παρατηρήσω πως είναι υπεραπλουστευμένες οι έννοιες και η συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου σε κίνηση. Δηλαδή το αυτοκίνητο θεωρείται μέσα από τα άρθρα σου πως δεν έχει καθόλου αναρτήσεις, ότι δηλαδή έχουμε οδόστρωμα, ελαστικό, σασί και ότι οι στροφές βρίσκονται σε οριζόντιο επίπεδο ενώ όλοι ξέρουμε πως έχουν κλίση προς τα μέσα (εκτός και αν ο εργολάβος τις έχει φτιάξει πιο "δύσκολες" με κλίση προς τα έξω). Επίσης δεν είδα να αναφέρεται πουθενά η μετατόπιση του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου σε μια στροφή. Τέλος το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι όσο πιο βαρύ είναι το αυτοκίνητο τόσο ασφαλέστερα και ευκολότερα στρίβει, πράγμα που είναι λάθος κατά την άποψή μου. (7/9/2005)
|
|