|
|
|
ttask:
Δεν θα διαφωνήσω με τις όσες διαποστώσεις έχεις κάνει για το επίπεδο της εκπαίδευσης τόσο στα ΤΕΙ, όσο και στα ΑΕΙ, ή στο ρόλο που έχουν διαδραματίσει οι καθηγητές των ιδρυμάτων. Όλα αυτα είναι γνωστά και τα έχουμε ζήσει όλοι όσοι φοιτήσαμε σε κάποια σχολή. Διαφωνώ όμως με τη λογική "αφού όλα είναι στο κακό τους το χάλι, ας τα βάλουμε στο ίδιο τσουβάλι, ας τα εξισώσουμε, δίνοντας ίδια εργασιακά δικαιώματα σε όλους και μετά βλέπουμε ποιος θα ξεχωρίσει και ποιόν θα προωθήσουμε". Νομίζω πως τέτοιες λύσεις είναι τραγικές για τον σημαντικότατο τομέα της εκπαίδευσης. Οι πολιτικές που ακολουθεί η κυβέρνηση στο θέμα αυτό μάλλον επιδιώκουν την απαξίωση των ιδρυμάτων, παρά την αναβάθμισή τους. Σε ότι αφορά το σχόλιό σου περί ρατσισμού λόγω του διαχωρισμού σε αποφοίτους ΤΕΙ-ΑΕΙ ή σε ανώτατα και ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων νομίζω ότι η αταξική κοινωνία ούτε ποτέ υπήρξε, ούτε ποτέ θα υπάρξει και ότι η ισοπέδωση προς τα κάτω και η έλλειψη κάθε είδους αξιολόγησης οφελεί μόνο τα απολυταρχικά καθεστώτα και βοηθάει να ανέρχονται μόνο όσοι έχουν πολιτικά ή άλλα μέσα και όχι εκείνοι που έχουν τις απαραίτητες γνώσεις και ικανότητες. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη χώρα... (28/6/2001)
|
|
august:
1. Την αξιολόγηση την εμφανίζουν σαν απομηχανής θεό που θα λύσει το πρόβλημα της πχιότητας. Είναι γνωστό όμως ότι θα χρησιμοποιηθεί σαν την κερκόπορτα που θα επιβάλει την ανταγωνιστικότητα των πανεπιστημίων με βάση ιδιοτικοοικονομικά κριτήρια. Το νομοσχέδιο για την Οικονομική & Διοικητική αυτοτέλεια έρχεται.
2. Η κυβέρνηση δεν έπραξε "λάθος" ούτε περιμένει να δει αντιδράσεις. Νομοθέτησε και νομοθετεί απλώς με γνώμονα το συμφέρον των λίγων. Στην προκειμένη περίπτωση οι προπτυχιακές σπουδές έπρεπε να ψαλιδιστούν ώστε να παράγουν ένα φτηνό μισοκαταρτισμένο "επιστημονικό" δυναμικό. Γι' αυτό το λόγο τα ΑΕΙ & τα ΤΕΙ τσουβαλιάζονται με ΙΕΚ, ΚΕΚ και τρεχαγυρευε.
3. Οι φοιτητές δεν "αρνήθηκαν άλλη μια φορά" το νομοσχέδιο. Η πρόταση για Ενιαία Ανώτατη Εκπαίδευση, είναι κάτι παραπάνω από ένα κλισέ. Όχι μόνο ΔΕΝ διαχωρίζει από άποψη βαθμίδας τα ΤΕΙ, αλλά ΟΥΤΕ και από άποψη αντικειμένου. Για τον απλούστατο λόγο ότι η τεχνολογία χρειάζεται την επιστημονική θεωρία και την έρευνα και αντιστρόφως. Από την άλλη η κοινωνία χρειάζεται ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ τεχνολόγους. Κι' από την τρίτη, (πλευρά), με το να υπάρχουν ομάδες αποφοίτων με αλληλοεπικαλυπτόμενα εργασιακά δικαιώματα οφελούνται μόνο οι εργοδότες που "παίζουν" πάνω στον ανταγωνισμό.
Σόρρυ για το μακρυνάρι αλλά χωράει πολλή συζήτηση το θέμα
(23/6/2001)
|
|
skotro:
Γιάννη παρά το γεγονός ότι παραπάνω παραθέτεις σειρά από σωστές παρατηρήσεις και επιχειρήματα, δυστυχώς δεν αποφεύγεις να υποβαθμίσεις τις ευθύνες της κυβέρνησης που για ακόμα μια φορά αντιμετώπισε ένα σοβαρότατο ζήτημα πρόχειρα, ευκαιριακά και εν τέλει με τον χειρότερο δυνατό τρόπο. Δεν μπορούμε να ρίχνουμε την ευθύνη στην αντιπολίτευση και τον κόσμο. Οι εντεταλμένοι είναι οι κυβερνώντες και αν ήθελαν να κάνουν μια σωστή δουλειά με σχέδιο, όραμα και προοπτική, θα το έπρατταν. Όμως αυτοί σέρνουν το χωρό της τεμπελιάς, του "άρπα κόλα" και της υπηρέτησης συντεχνιακών μικροσυμφερόντων, και για αυτό ακριβώς το λόγο από την επανεκλογή τους ως σήμερα δεν έχουν λύσει ούτε ένα από τα προβλήματα. (21/6/2001)
|
|
Για να εισάγετε 'επώνυμο' σχόλιο σε υπάρχον άρθρο, θα πρέπει να
είστε ήδη μέλος. Εάν όχι, επισκεφθείτε
τη σελίδα εγγραφής.
|
|
Αν θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας οποιοδήποτε σχόλιο υπάρχει πάντα η
γνωστή διεύθυνση... |
|
ΝΥΓΜΑ
ανλίμιτεντ σαμ ράιτς ρισέρβντ 1994-2099
|